Fulltextové vyhledávání:

Výdejní místo
30.dubna 4 (vstup z ul. Nádražní)
702 00 Ostrava  Zobrazit na mapě
Pouze pro objednávky přes eshop

Otevírací doba
Po-Pá:  08:00 - 18:00

Obchodní oddělení:
Telefon: +420 603 357 606
(volejte Po – Pá: 8:00 – 18:00)
ICQ: 112873076
E-mail: info@hotair.cz

Fakturace, expedice:
Telefon: +420 605 259 759
(volejte Po – Pá: 7:30 – 15:00)
E-mail: info@hotair.cz

Technické oddělení (Help-desk):
Telefon: +420 603 355 085 
(volejte Po – Pá: 9:00 – 17:00)
Skype: hotair.cz (jen psát)
E-mail: servis@hotair.cz


 

 

Celkový počet výrobků: 1

Vybraná kategorie neobsahuje žádné výrobce.

Filtr dle ceny:

1 815,00 Kč

1 815,00 Kč

 

Celkový počet výrobků: 1

Servisní software Servisák

Servisní software Servisák

Servisák byl vyvinut jako program pro vedení servisních zakázek jakéhokoli druhy elektroniky. Níže je demonstrována varianta upravená pro servis mobilních telefonů, kde se namísto obecného sériového čísla používá akronym IMEI. Všechny popisky v menu programu je však možné velmi jednoduše editovat a přizpůsobit systém buďto obecným požadavkům pro servis veškeré elektroniky nebo naopak jej uzpůsobit k servisu speciálních přístrojů. Editaci může provádět přímo uživatel.      Stáhněte si DEMO verzi  download (2,47MB) DEMO verze je funkční pro 10 servisních zakázek a nelze z něj tisknout výdejky Servisák - program pro vedení servisních zakázek Servisák je databázový systém šitý na míru servisům mobilních telefonů pro databázování všech přístrojů, které byly přijaty k opravám a které kdy vašim servisem prošly. Ačkoli byl software od začátku vyvíjen a optimalizován pro zápis mobilních telefonů, může být velmi lehce upraven pro vaše aplikace jako univerzální servisní databáze pro příjem oprav libovolných zařízení. Úprava spočívá v přejmenování políček popisujících produkt (sériové číslo - IMEI atd...). Program se vypořádá se všemi aspekty servisní činnosti a s problémy, které mohou při provádění oprav telefonů a obecně výrobků vzniknout. všechny komodity, které prošly vašim servisním místem jsou popsány sériovým číslem, popisem příslušenství servisovaného produktu, jeho stavu, datem přijetí a vydání, popisem závady, vyjádřením servisního technika - popisem opravy, jménem technika, který provedl opravu, cenou opravy, cenou náhradních dílů a dalšími drobnými informacemi, které mají sloužit k detailnímu popisu provedené opravy. Jednotlivé záznamy sledující osud opravovaných produktů dostávají automaticky generované jedinečné referenční číslo zakázky, které je tištěno zákazníkovi na příjemku i výdejku a usnadňuje nalezení záznamu třeba při případné pozdější reklamaci opravy. Servisák ale nabízí mnoho možností prohledání databáze, takže při ztrátě protokolu nabízí možnost prakticky stejně rychlého nalezení zadáním sériového čísla produktu (IMEI telefonu) nebo typu telefonu či podle jména zákazníka. Kromě databáze přijatých, opravených a vydaných přístrojů jsou vedeny další interní databáze: jmenný seznam produktů, který je nabízen formou roletového menu při přijímání opravy, dále databáze zákazníků a seznam servisních techniků, jejichž jména se po provedení oprav přiřazují k zakázce. Program je dodáván s aktuální databází telefoních přístrojů a zcela jednoduše se dá rozšiřovat o nové přistroje na trhu. Stejně tak je snadné vyplnit si seznam jakéhokoli zboží, které se netýká segmentu mobiních telefonů. Následují obrázek názorně ilustruje přijímání jednoho telefonu do servisní databáze. Pochopitelně pokud provádíte servis pro prodejny, budete často přijímat najednou více než jeden telefon od jednoho zákazníka; hromadný příjem zakázky ukazuje hned následující ilustrace. Hromadný příjem přístrojů od jednoho zákazníka: Program je koncipován tak, aby byla databáze přístupná ze všech stanic ve vašem servisním středisku; tedy jak na přijímacích a výdejních pozicích, tak na stanicích servisních techniků. Stačí jednu stanici v počítačové síti delegovat jako server ve smyslu souborového sdílení adresáře, kde bude uložen celý program včetně databází. Poté stačí na všech ostatních PC pouze nastavit připojení tohoto síťového sdíleného prostředku jako virtuální disk a z tohoto disku si bude lokálně spuštěná kopie servisáku brát společnou databázi. Na jednotlivých stanicích nebude uložena žádná část databáze, ta se nachází vždy na jednom disku. Tento fakt je ideálním pro jednoduché zálohování celého sw systému. Za každou spuštěnou licenci, na kterém chcete servisák provozovat, se platí licenční poplatek dle níže uvedeného ceníku.   Příjem výrobků na servis může probíhat současně z kterékoli stanice a vše se bude ukládat do jediné databáze. Zároveň budou ze všech PC okamžitě vidět nově zapsané zakázky. Příjmové i výdejové protokoly mohou být tisknuty z kteréhokoli stroje na zvolené tiskárně. Za podmínky, že PC zvolené pro funkci sdílení adresáře s daty je trvale zapnuto a trvale připojeno k internetu (s pevnou IP), je možné přes HTTP rozhraní zpřístupnit pohled do servisní databáze pro vaše zákazníky. Odpadne tak spousty zbytečných telefonátů.  Další z mnoha funkcí programu nejlépe poznáte v plně funkčním demu ke stažení zde. Jedná se zkrátka o intuitívní, jednoduše ovladatelný program pro sledování servisních zakázek, s možností připojení čtečky čárových i 2D kódů a s možností zobrazování aktuálních stavů na internetu. Umožňuje: Tisk uzávěrek a evidenci odvedené práce (uzávěrky denní, měsíční, roční, dle práce techniků) Možnost definování práva administrátor a uživatel (omezí se úpravy některých údajů) Evidovat veškeré zakázky servisu s možností tisku příjemek a výdejek Možnost definovat si vlastní seznamy opravovaných přístrojů Vložení vlastního loga do programu Tvořit jednotlivé a hromadné příjemky Tvořít jednotlivé a hromadné výdejky Publikovat stav zakázek na webu, vyhledávat lze podle Imei/SN nebo podle klientského čísla zákazníka (nutností pro tuto funkci je mít počítač s pevnou IP adresou) Umí velmi rychle vyhledávat vyhledávat podle: Čísla zakázky Jména zákazníka Města Telefonu Emailu IMEI / Sériového čísla Třídit záznamy dle: Stavu (Nová, V opravě, Hotová, Vydané) Typu telefonů Technika, který na zakázce pracoval   Funguje jako síťový program; nutno mít daný počet licencí, pro každý počítač jedna licence. Program je dostupný v českém i slovenském jazyce a je možno jej dále upravovat na přání zákazníka. Program je schopen počítat ceny Ve dvou měnách dle výběru (např. Kč/EUR). K programu jsou zdarma upgrady. Pracuje pod Windows 95/98/ME/2000/XP/Vista/Win7/Win8/Win8.1 Cena: 1500 Kč bez DPH Každá další licence pro stejnou firmu: 1250 Kč bez DPH          

Cena s DPH: 1 815 Kč / ks

Cena bez DPH: 1 500 Kč / ks

Kód: 101274

skladem
nad 100 ks