Vyplnění RMA formuláře je NUTNÉ pro zahájení procesu reklamace – dojde k okamžitému založení reklamace v našem informačním systému. Pro řešení reklamace (servisu) produktu vyplňte tento formulář, který vytištěný (v dalším kroku) přiložte k produktu, který k nám zasíláte.
Nebude-li RMA formulář k zaslanému produktu přiložen, reklamační řízení nemůže být spuštěno do doby, než dodáte informace k tomuto úkonu potřebné.
Za tu dobu jsme ušli pěkný kus cesty.
Pokud vás zajímá náš příběh, čtěte více.
Děkujeme za vaši přízeň!
Zadejte e-mailovou adresu, se kterou jste u nás nakupovali. Zašleme vám na ni pokyny pro obnovění hesla.
Najdete si na nás chviličku? Váš názor je pro nás velice důležitý a zpětná vazba by nám pomohla ve zlepšení našich služeb.
Pokud zde něco hledáte, postrádáte nebo se Vám nelíbí, napište nám to prosím. Stejně tak napište, pokud jste spokojeni. Je to anonymní. Děkujeme za Váš čas!
Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
Feedback nebyl odeslán z důvodů chybného ověření.